برای نصب اپلیکیشن کافیست مرورگر اینترنت شما به روزرسانی شده باشد سپس به یکی از روش های زیر نسبت به نصب اپلیکیشن بازرگانی رضایی عمل کنید.

این اپلیکیشن در کلیه ی سیستم عامل ها اعم از اندروید، ios و ویندوز به یکی از روشهای زیر به راحتی نصب می شود. همچنین در رایانه های شخصی و لپ تابتان نیز می توانید به راحتی نرم افزار بازرگانی رضایی را نصب کنید تا همیشه حتی به صورت آفلاین فروشگاه ما در دسترس شما باشد.

با استفاده از مرورگر سیستم عامل اندروید (اگر مرورگر شما به روز باشد) هنگامی که وارد سایت می شوید با پیام زیر مواجه می شوید :

با زدن دکمه نصب، اپلیکیشن به راحتی در سیستم شما نصب شده و به صفحه برنامه ها اضافه می شود. اما چنانچه به هر دلیلی این پیام را مشاهده نکردید بر روی علامت در کنار آدرس سایت کلیک کنید تا اپلیکیشن نصب شود.

اگر از مرورگرهای دیگر مثل کروم و یا فایرفاکس استفاده می کنید احتمالا با پیام زیر برای نصب اپلیکیشن مواجه می شوید :

بر روی دکمه نصب اپلیکیشن کلیک کنید تا به راحتی نصب شود و یا وارد تنظیمات شده و مطابق تصویر زیر بر روی نصب اپلیکیشن کلیک کنید :

برای نصب نرم افزار بازرگانی رضایی در کامپیوتر کافیست بعد از بازکردن سایت در مرورگرهایی مثل کروم و فایرفاکس و … بر روی گزینه install یا علامت که جلوی آدرس سایت ظاهر شده است کلیک کنید تا سریعا نرم افزار بازرگانی رضایی نصب شود.

درصورت بروز هرگونه مشکل و نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با شماره ۰۹۱۶۲۳۸۸۸۳۱ تماس بگیرید.